M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de juny del 2017

ADÉU ESCOLA


Adéu Escola

La veritat, és que estic emocionat per a deixar l'escola i anar a l'institut, però trist a la mateixa vegada per deixar aquesta escola en la que he passat 9 anys.

Em dona molta pena deixar l'escola amb tants records que tinc ací dins. També hi he conegut a amics, amics nous, amics que s'han anatm però els he tornat a vore, algun deixos últims són: Kevin, Jaume, Venanci, i una altra Raquel...

En infantil tinc molts records de quan jugàvem a dibuixos de la tele, les porteries de fútbol, i més, però a mi el que més m'agradava eren les motos, les motos i l'arena.

En infantil a soles no he tingut records , en primària també, com quan vam entrar per primera vegada al pati gran. També veiem que els de 6é feien un mural i nosaltres voliem fer-lo, i ara l'estem fent. També va arribar la temporada llarga dels cromos, però els que més m'agradaven eren els de invizimals, que la col.lecció que més m'agradava eren unes plaquetes que m'anrecorde que primera vegada que vaig apostar va ser quan un de 6é em va agafar per a fer una aposta doble, jo amb ell vs 2 del seu curs, al final vam guanyar i vaig guanyar la millor plaqueta que tenia. I l'últim record que vaig a dir és que el primer dia de quart un xiquet va vindre a la nostra clase, però al dia següent no va vindre perquè resulta que era de tercer.

I això son alguns dels meus records de aquesta escola:
Resultado de imagen de colegio carles salvador valencia
Resultado de imagen de colegio carles salvador valencia


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !