M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de juny del 2017

ADÉU CARLES


Adéu Carles, adéu a tot el que hem viscut, a les companyes i als companys amb els que he crescut, als mestres que m'han ajudat i ensenyat, a tots els moments que hem viscut junts, al Carles Salvador, l'edifici on hem aprés, on ens hem divertit i sobre tot on hem crescut tots.

Pot ser quan sigam majors l'oblidem o pot ser no, però de la manera que siga sempre tindrà un lloc al nostre cor.

A algunes persones, com jo, els costarà molt dir adéu al Carles, però no només al Carles sino als mestres i als companys i companyes que ja no tornarem a vore.

Adéu és una paraula massa forta, perque li direm adéu al Carles, però, tal vegada quan el vegem pel carrer li tornarem a a dir "hola" com el primer dia.

Quan algú forma part del teu cor i dels teus records mai tens que dir-li adéu, per això jo no vull dir-li adéu al Carles Salvador, sino que li diré fins ara.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !