M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de març del 2017

Maria Blasco Marhuenda

Maria Blasco Marhuenda
Va nàixer en 1965 a (Alacant, Verdegàs) té (51-52) anys, és una científica espanyola especialitzada en els telòmers i la telomerasaDes del 22 de juny de 2011 dirigeix a Espanya el Centre Nacional de Investigacions Onológiques (CNIO).

Des de 1983 a 1988 fa el curs la llicenciatura en Biologia per la Universitat Autónoma de Madrid. L’any 1993 obté el doctorat en Bioquímica i Biologia Molecular

El 2003 es va incorporar al Centre Nacional de Investigacions Oncològiques (CNIO), aleshores sota la direcció del Dr. Mariano Barbacid, com a responsable del Grup de Telòmers i Telomerasa y a més, dins el 2011 com a Directora del Programa d'Oncologia Molecular. Del 2005 al 2011 fou Vicedirectora d'Investigació Bàsica. Des del 22 de juny de 2011 dirigeix CNIO.

María Blasco és fundadora de l'empresa de biotecnoligia Life Length juntament amb la Fundació Marcelino Botín i la consultora Matlin Associates.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !