M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de març del 2017

Margarita Salas Falgueras

Margarita Salas Falgueras 
Margarita Salas Falgueras (Canero 30 de novembre de 1938) és una bioquímica espanyola.
Llicenciada en Ciències Químiques per la Universitat Complutense de Madrid , va ser deixebla de Severo Ochoa , amb qui va treballar als Estats Units després de fer-ho amb Alberto Sols a Madrid.
Entre els seus majors contribucions científiques destaca la determinació de la direccionalitat de la lectura de la informació genètica durant la seva etapa al laboratori de Severo Ochoa, té múltiples aplicacions biotecnològiques causa de la seva altíssima capacitat d'amplificació de l'ADN.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !