M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de març del 2017

Esther Orozco

Esther Orozco va nàixer el 25 d'abril de 1945 en Municipi de Guerrero (México).Va estudiar en el Centre de Investigación de Estudis Avançats 3 anys.
Alguns premis:Premio nacional Miguel Otero en 1985,Medalla Louis Pasteur i premi "Dones en la ciencia".Tambe va estudiar aquestes coses:Biologia molecular dels factors de virulència de Entamoeba histolytica,Biologia y genètica molecular de la multiresistència a farmacs en E. histolytica,Organización del genoma amebia.
María Esther Orozco,es una química,bacteriòloga,parasitòloga i investigadora Mexicana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !